سیر تحول بازی های تیراندازی اول شخص با حضور بازی سازان مطرح ایرانی

سیر تحول بازی های تیراندازی اول شخص با حضور بازی سازان مطرح ایرانی

زوم‌کست: سیر تحول بازی های تیراندازی اول شخص با حضور بازی سازان مطرح ایرانی

 پای صحبتی گرم با بازی‌سازان ایرانی نشستیم تا درباره سیر تحول بازی‌های اول شخص و بازی‌های COD:WWII و نسخه جدید ولفنشتاین صحبت کنیم.

نیم‌نگاه: ۵ بازی که در رزولوشن 4K عالی به نظر می‌رسند - 4K60FPS

نیم‌نگاه: ۵ بازی که در رزولوشن 4K عالی به نظر می‌رسند - 4K60FPS

امروز در یک نیم‌نگاه ۵لبه! سراغ پنج بازی رفتیم که در رزولوشن 4K عالی به نظر می‌رسند. فراموش نکنید این نیم‌نگاه را می‌توانید در یوتیوب، 4K و با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه ببینید.

معرفی بازی موبایل Inside

معرفی بازی موبایل Inside

بازی Inside، یکی از بهترین آثار پلتفرمر ماجراجوی، بالاخره راه خود را برای انتشار روی موبایل باز کرد. با معرفی این اثر خارق‌العاده همراه ما باشید.

کانال دلدادگان تدبیر امید

کانال دلدادگان تدبیر امید

سلام خدمت بینندگان عزیز

 

اگر پیشرفت کشور وحق حقوقت رامیخواهی نامردی عضو این کانال نشی لطفا عضوش شو که حداقل بدونی چه حق حقوقی داری اما داره پایمال میشه. وبدونی که چه جوری بتونی حق حقوقت راپس بگیری.

 

لینک کانال

 

t.m/rouhanikhabar

 

بررسی بازی Agents of Mayhem

بازی Agents of Mayhem سعی دارد تا از ویژگی‌های خوب گیم‌پلی‌اش به عنوان سرپوشی برای ضعف‌هایش استفاده کند. با بررسی بازی همراه زومجی باشید.

وقتی نگاهی به کارنامه استودیو والیشن می‌اندازیم، خیلی سریع متوجه می‌شویم که این استودیو استاد خلق آثار فانتزی، سرگرم‌کننده و بی قید و بندی است که به راحتی می‌توانند شما را چند ساعتی از جهان فارغ سازند و غرق در اتمسفر شلوغ و پرهرج و مرج خود کنند. سمبل این سبک از بازی‌سازی، مجموعه Saints Row است که یک نمونه کامل و کم عیب و نقص از این دست بازی‌های شاد و درهم و برهم است. یکی از مزیت‌هایی که این‌گونه از بازی‌ها دارند، این است که شما را به قدری مجذوب محیط پرزرق و برق و پر ازدحام خود می‌کنند که اجازه نمی‌دهند روی ایرادات و نقص‌های نسبتا جزئی بازی متمرکز شوید. در واقع لذت گیم‌پلی باعث می‌شود تاحدودی چشم خود را روی سایر ضعف‌های بازی ببندید و دست از ادامه آن برندارید.

بازی Agents of Mayhem یکی از نزدیک‌ترین آثار استودیو والیشن به مجموعه بازی Saints Row است. در واقع سازندگان ترجیح داده‌اند ریسک را کنار بگذارند و با تغییراتی در همان فرمول موفق قدیمی، یک بازی جدید معرفی کنند. این اثر جدید به هیچ وجه نتوانسته است خود را از زیر سایه Saints Row خارج کند و قطعا خواست سازندگان نیز این چنین بوده است. با اینکه جهان بازی Agents of Mayhem به اندازه Saints Row دیوانه‌وار و بی‌قانون نیست، اما نقاط مشترک زیادی با موفق‌ترین سری بازی استودیو والیشن دارد و در برخی از المان‌های گیم‌پلی، ردپای قدیسان دیده می‌شود.

Agents of Mayhem

بهترین بازی های نمایشگاه E32017

بهترین بازی های نمایشگاه E3 2017

۱- Anthem

پیش از برگزاری نمایشگاه E3 2017، یکی از بازی‌هایی که خیلی‌ها منتظر رونمایی از آن بودند ساخته جدید استودیو بایوور بود. این استودیو بازی‌های درخشان زیادی از جمله سری مس افکت و Dragon Age را در کارنامه دارد و البته آخرین ساخته آن‌ها یعنی Mass Effect: Andromeda، آنطور که باید و شاید نتوانست رضایت طرفداران را جلب کند. با اینکه شاید برخی از طرفداران بایوور دوست داشتند تا این استودیو در E3 2017 نسخه جدید سری Dragon Age را معرفی کند، اما این استودیو تصمیم گرفت تا سراغ یک IP کاملا جدید برود. نام این بازی Anthem است که اولین بار تیزری از آن در جریان EA Play 2017 نمایش داده شد و در جریان کنفرانس مایکروسافت هم شاهد یک ویدیو جذاب و هیجان‌انگیز از گیم‌پلی بازی بودیم. Anthem یک بازی علمی/تخیلی است که با موتور فراست‌بایت ساخته می‌شود و برای پلی‌استیشن 4، پی‌سی و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. در این بازی همکاری نقش بسیار پررنگی دارد و تا چهار گیمر به طور همزمان می‌توانند مراحل بازی را با هم تجربه کنند.

در Anthem گیمر در نقش اعضای گروهی از انسان‌ها با نام Freelancer قرار می‌گیرد و به لباس‌هایی دسترسی خواهد داشت که می‌توان آن‌ها را بسته به سبک مبارزه‌ای، شخصی‌سازی کرد. در ویدیو گیم‌پلی بازی شاهد مبارزه با انواع و اقسام دشمن‌ها در محیط‌های وسیع و زیبا بودیم و همچنین مواردی مانند آب و هوای پویا نیز در ویدیو بازی دیده می‌شدند. Anthem در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد و با نمایشی که داشت، توانست به یک بازی موردانتظار تبدیل شود.

تبلیغ در سایت و فروش سایت

کسانی که دوست دارند امار بازدید وبلاگ یاسایت شان بالا بره یا تبلیغ کانالی محصولی.......میتوانید از طریق این سایت انجام دهید این هم سایت هستش به ادرسbms20.irهم به ادرسbms20.loxblog.comکه باززدید روزانش بالای1200هستش.

قیمت ها

 

روزانه با2/000تومن 

 

هفته ای12/000تومن

 

ماهی41/000تومن

 

دوماهی 79/000تومن

 

سه ماهه 89/000تومن

 

چهارماه99/000تومن

 

پنج ماه 110/000تومن

 

شش ماه120/000 تومن

 

یکساله200/000تومن

 

شماره تماس09130961901

 

 

 

کسانی که دوستدارند این سایتا بخرند باپیشرفت روز افزونش و قیمت 1ملییون به فروش میرسد و کسانی که میخواهند قسطی بدهندقسط اول با600/000

معرفی بازی موبایل Ankora

معرفی بازی موبایل Ankora

اگر از جمله دنبال‌کنندگان بخش معرفی بازی موبایل زومجی باشید، می‌دانید که مدتی قبل بازی زیبایی را با نام Deiland معرفی کرده بودیم. در این بازی با آرکو، یکی از شاهزاده‌های منشاء جهان همراه بودیم تا در سیاره‌ای دورافتاده، با ساخت و ساز و جمع‌آوری منابع، در کنار گذران زندگی با مهاجمان به صورت تن به تن به مبارزه بپردازیم. در آن هنگام، استودیوی چی بیگ، توسعه‌دهنده این بازی توانسته بود با ساخت جهانی سه بعدی، ماجراجویی متفاوتی را ارائه دهد. اکنون اما مدتی از انتشار بازی Deiland گذشته و این بار این ناشر، محصول جدیدی را با نام Ankora منتشر کرده است.

 

واتس اپ قابلیت پرداخت موبایل ارائه می‌کند

واتس اپ قابلیت پرداخت موبایل ارائه می‌کند

 

واتس‌اپ یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در سراسر دنیا است که گفته می‌شود قصد دارد راهکار پرداخت موبایل خود را عرضه کند و اگر این امر محقق شود، هند اولین کشوری خواهد بود که می‌تواند از این ویژگی استفاده کند.

این خبر در پی انتشار فهرست فرصت‌های شغلی در سایت واتس‌اپ منتشر شده است که

 

معرفی بازی موبایل Age of War 2

معرفی بازی موبایل Age of War 2

 

بازی موبایل Age of War 2 شما را ساعت‌ها به خود سرگرم می‌کند و اصلا گذر زمان را حس نخواهید کرد.

دو بسته الحاقی از بازی The Elder Scrolls Online در رویداد E3 2017 معرفی شد

دو بسته الحاقی از بازی The Elder Scrolls Online در رویداد E3 2017 معرفی شد

 

امروز در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بتسدا در جریان کنفرانس خبری خود در رویداد E3 2017 آمار جدیدی از بازی The Elder Scrolls Online منتشر کرد. بر این اساس تعداد بازیکنان این بازی از ۱۰ میلیون نفر عبور کرده است.

همچنین سازندگان در توییتر از دو بسته الحاقی جدی

بازی The Evil Within 2 به صورت رسمی معرفی شد [E3 2017]

بازی The Evil Within 2 به صورت رسمی معرفی شد [E3 2017]

قطعا بازی The Evil Within یکی از بازی‌های موفق ژانر ترس بود که توسط شینجی میکامی ساخته شده بود. بازی که وقتی به آن نگاه می‌کردیم، به خوبی المان‌های مجموعه سایلنت هیل و مجموعه رزیدنت اویل را مشاهده می‌کردیم. از این‌رو عده‌ای از مخاطبان شدیدا منتظر ساخت و معرفی نسخه دوم بازی هستند تا بتوانند بار دیگر تجربه‌ای ناب در زمینه بازی‌های ترسناک کسب کنند.

مدتی است که شایعات حول نسخه دوم قوت گرفته ا

 

برسی بازیHorizon Zero Dawn

Dawn

  • سازنده: گوریلا گیمز
  • ناشر: سونی
  • پلتفرم: پلی‌استیشن 4
  • تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند

Horizon

پالیگان: ۹۵ از ۱۰۰

Horizon Zero Dawn به بهترین شکل ممکن نشانگر توانایی‌های استودیو گوریلا گیمز است که به سراغ یک بازی کاملا متفاوت نسبت به ساخته‌های پیشین‌شان رفته‌اند. هسته اصلی بازی را همان المان‌های جهان‌باز، نقش‌آفرینی، لوت و ساخت و سازی تشکیل می‌دهند که پیش از این در بازی‌های دیگر نیز شاهد‌شان بوده‌ایم. ولی گوریلا

بازیfaarcryراباقیمت 1000تومن بخریدتخفیف ویژه

FFF
FFF
بازی جذابFARCRY5PRIMAL5

قیمت :۱,۰۰۰ ریال

جزییات محصول <ul><li> بازی جذاب UBISOFTکه طرفداران بسیارخوبی کسب کرده است که دارای گرافیک قوی است</li><li><br></li></u

خبر کوتاه وجالب از دنیای بازی شگفت انگیز

خبر کوتاه وجالب از دنیای بازی شگفت انگیز

 

اکانت psn یکساله بخرید ولی 15 ماه استفاده کنید.

 

سونی اعلام کرد اگر پلاس 12 ماهه (یکساله) خریداری کنید 3 ماه بیشتر میتوانید از این اشتراک استفاده کنید یعنی 15 ماه!

 

سه بازی رایگان پلی استیشن برای ماه مارس.

 

سونی سه بازی Tearaway Unfolded ،Disc Jam و Lumo در لیست بازی های رایگان ماه مارس خود برایps4قرار خواهد داد.

 

عنوان اتومبیل ‌رانی آفرود Gravel ‎ معرفی شد.

 

Gravel با استفاده از موتور بازی‌سازی Unreal ساخته می‌شود و از ویزگی‌هایی مانند زمان روز و سیستم آب و هوایی پویا، 

بازی Nathan Drakeبرایpc

بازی Nathan Drakeبرایpc

آخرین ماجراجویی Nathan Drake را در موردانتظارترین عنوان 2016 تجربه کنید. Uncharted 4: A thief’s End همان چیزی که طرفداران انتظار آن را دارند. گیم‌پلی فوق‌العاده بازی، گرافیک خیره‌کننده، داستانی درگیرکننده و موسیقی حماسی مهم‌ترین ویژگی‌های این عنوان هستند. آخرین نسخه Uncharted، آن‌قدر غنی و پرمحتوا است که می‌توان با دیدن نمایش کوچکی از آن، ساعت‌ها آن را مورد بحث قرار داد. این عنوان در ابتدا قرار بود در سال 2015 عرضه شود ولی به‌دلیل افزایش کیفیت بازی انتشار 

برسی بازی رایس اف روم

 

چندین سال از اولین معرفی بازی توسط استودیو کرایتک می‌گذشت و ابتدا پروژه Codname: Kingdome نام داشت. هدف اصلی آن‌ها عرضه یک بازی بزرگسالانه برای کینکت و کنسول ایکس‌باکس 360 بود. اما پس از سکوت چند ساله و انتشار اخبار بسیار ناچیز، کرایتک کینکت و ایکس‌باکس 360 را کنار گذاشت و این بازی را به عنوان یک بازی انحصاری و با هدف نمایش قدرت گرافیکی خیره کننده برای کنسول نسل بعدی کمپانی مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس وان معرفی کرد و Ryse: Son of Rome نام گرفت.

ryse 4کرایتک با Ryse: Son of Rome، برای نمایش قدرت گرافیکی خود پا به نسل جدید گذاشت

 

صفحات سایت

تعداد صفحات : 2
  • تعداد مطالب 127
  • تعداد نظرات 11
  • بازدید کل 24672